Bélavári Zita Couture esküvői ruhatervező szalon exkluzív felajánlása

2017.06.22 10:22

A Wedding Fitness koncepció elnyerte az egyik legpatinánsabb hazai esküvői ruhatervező és kölcsönző szalon, a mohácsi székhelyű Bélavári Zita Couture kiemelt támogatását.

Exkluzív felajánlásuk révén a 2017-es évad győztese 200.000 Ft. értékű utalványban részesül!

Ön már felkészült a ceremónia fizikai kihívásaira? :-)

Alábbiakban bemutatjuk a tulajdonos Bélavári Zitát és a szalont Kedves Esküvőre Készülő Olvasóinknak!

A bemutatkozást eredeti, Zita által tervezett, gyönyörű mennyasszonyi ruhák fotójával illusztráljuk!

 

"Szakmai tanulmányaimat a Pécsi Művészeti Szakközépiskolában kezdtem, ahol 1997-ben érettségiztem, szőnyeg-gobelintervező, szövő szakon.

1998-ban felvételt nyertem a Magyar Iparművészeti Egyetem Öltözéktervező szakára.

2002-ben ösztöndíjasként, a London College of Fashion divattervező szakán tölthettem egy félévet, majd 2003-ban diplomáztam Öltözéktervező Iparművészként.

Az egyetem utáni években tervezőként dolgoztam különböző hazai ruházati cégeknél, de hamar egyértelművé vált számomra, hogy tervezői fantáziámat az egyedi ruhatervezésben, méretre készítésben tudom a legjobban megvalósítani.

2007-ben, Mohácson nyitottuk meg szalonunkat Bélavári Zita Couture márkanév alatt.

Bélavári Zita Couture fő profilja az egyedi esküvői és alkalmi ruhák tervezése, és azok haute couture minőségben való kivitelezése.

Ötleteim alapján, olyan öltözékeket tervezek és készítek, melyek elkerülnek minden hagyományos megoldást, viselésük mégis kényelmes, hangsúlyozva viselőjük egyéniségét, nőiességét.

 

Kollekcióimra jellemző a könnyed, légies, érzéki megjelenés, a nőies, elegáns formák, a különleges felületi megoldások, a harmónikus színhasználat.

Kifogástalan minőségű Spanyol, Olasz, Francia alapanyagokkal dolgozom, maximális igényességgel, profi szakmai csapattal.

 

Az öltözékek tervezésekor a fazonok és formák megalkotásához a megérzésemre, saját intuícióimra hallgatok. Olyan menyasszonyokra álmodom ezeket a ruhákat, akik mernek különbözni, akiknek fontos, hogy egyéniségüket, stílusukat megőrizve igazi nőként álljanak az oltár elé.

Úgy gondolom, ez a feladata egy tervezőnek. Bármikor, és bármiből képes vagyok ruhát tervezni, ez az, amit szeretek. Álmodni, inspirálódni, papírra vetni és megvalósítani.

Bélavári Zita által tervezett és kivitelezett esküvői ruhák mintakollekcióiban található öltözékek kölcsönzhetőek.

Lehetőség van a kollekciók darabjainak méretre készítésére, valamint ezen modellektől független, egyedi elképzelések, tervezői ötletek alapján történő egyedi ruhák készítésére is.